Для того, щоб оформити замовлення на нашому сайті, Вам необхідно:

1. Зареєструватися.

2. Вибрати необхідний товар або послугу.

3. Оформити та підтвердити замовлення.

Реєстрація на сайті:

У правому верхньому кутку Ви знайдете іконку для входу до особистого кабінету. Після натискання на неї Вам необхідно буде ввести адресу електронної пошти, ім'я користувача, логін, пароль та інші контактні дані. Після чого на адресу електронної пошти, яку Ви вказали, Вам прийде підтвердження про реєстрацію.

Для того, щоб повторити авторизацію на сайті, натисніть іконку "Вхід", що розташована з правої сторони екрану, і у формі, яка з'явиться перед Вами, введіть Ваш логін і пароль.

Увага!

Якщо Ви не отримали лист про реєстрацію, перегляньте, будь ласка, папку "Спам" або ж зверніться за телефоном нашої гарячої лінії: 0 800 301 401.

Способи оплати:

Покупець (фізична особа, фізична особа-підприємець, юридична особа) може провести оплату замовлення наступними способами:

  • за допомогою банківського грошового переказу на поточний рахунок Продавця, зазначений у рахунку, в тому числі за допомогою Інтернет-банкінгу (сформований рахунок-фактура надійде Покупцю на електронну пошту після оформлення замовлення на сайті);
  • кредитною карткою on-line (Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro) через систему безпечних платежів Ipay (для фізичних осіб);
  • післяплатою при отриманні замовлення у представництві служби доставки на території України (доставка здійснюється із залученням та за тарифами перевізника «Нова пошта»).

Зверніть увагу на наступну інформацію:

  • за бажанням, з метою прискорення обробки інформації після здійснення оплати Вашого замовлення, надішліть листа на ukravit.info@ukravit.ua або зв'яжіться з контакт-центром і повідомте про реквізити оплати (П.І.Б / юридичну назву компанії, номер замовлення, оплачену суму, дату платежу);

 

  • якщо Ви бажаєте сплатити прострочений рахунок, обов'язково зв'яжіться з менеджером для уточнення наявності товару та підтвердження замовлення.

Спосіб доставки:

Відправка здійснюється компанією "Нова Пошта"за рахунок клієнта з нашого складу в м. Черкаси на відділення "Нової Пошти".

Якщо замовлення підтверджено до 13:00, відправка відбувається в той же день, окрім неділі та святкових днів.

Якщо замовлення підтверджено після 13:00, відправка відбувається в наступний робочий день.

Якщо ж Ви оформили Ваше замовлення у вихідний або святковий день, то ми зв'яжемося з Вами до 14-00 години наступного робочого дня.

Термін доставки зазвичай складає 1-3 робочих дні, залежно від віддаленості населеного пункту.

Термін безкоштовного зберігання замовлення у відділенні «Нової Пошти» складає 5 днів з моменту прибуття посилки. Якщо Ви, за певних причин, не змогли забрати Вашу посилку, то Вам буде нарахована комісія за зберігання посилки у відділенні згідно тарифів перевізника.

Товар, який оформлено з післяоплатою, вже через 5 робочих днів автоматично повертається відправнику.

Наступні замовлення таким покупцям відбуватимуться тільки по передоплаті.

Після відправки Вашого замовлення, Ви отримаєте sms-повідомлення з номером експрес-накладної, завдяки який Ви можете відстежити орієнтовну дату прибуття та вартість перевезення. Коли посилка з замовленням буде доставлена до відділення, «Нова Пошта» повідомить Вам цю інформацію у вигляді sms-повідомлення (вайбер).

Для отримання посилки Вам необхідно мати при собі паспорт, або документ який підтверджує особу, а також номер товарно – транспортної накладної.

Кур’єрська служба «Нова пошта» здійснює доставку замовлень лише в міста і населені пункти, де розташовані її відділення.

З адресами та графіком роботи відділень Нової Пошти Ви завжди можете ознайомитись на офіційному сайті компанії «Нова пошта».

Приблизну вартість доставки Ви можете розрахувати на сайті перевізника, для цього перейдіть за вказаним нижче посиланням.

https://ukravit.com.ua/content/uploads/images/vdpravlennja.jpg

Якщо товар пошкоджений або не відповідає замовленню, то:

- Повідомте про це співробітника відділення. У Вас є право відмовитися від посилки.

- Рекомендуємо Вам зробити декілька фото, щоб зафіксувати стан посилки та товару на момент отримання.

- Якщо Ви вирішили відмовитися від замовлення, будь ласка, повідомте про це нам на електронну пошту ukravit.info@ukravit.ua. Коротко опишіть ситуацію та причину відмови. Додайте зроблені фото.

Куди звернутися з питанням у нестандартній ситуації?

Будь ласка, напишіть нам на ел. пошту ukravit.info@ukravit.ua або зверніться на нашу гарячу лінію 0 800 301 401 (безкоштовно для абонентів національних операторів зв'язку).

На сайті ціни вказано з урахуванням знижки 5%.